Przyszedł ten czas w roku, aby go podsumować. Jutro już sylwester, będziemy żegnać 2016
i witać 2017. Mamy nadzieję, że nowy rok przyniesie nam pozytywne doświadczenia!

Chcielibyśmy przedstawić Wam naszą najlepszą szóstkę z 2016 – zapraszamy 🙂

bez-nazw222333y
Założyliśmy bloga. MY, bo wspólnymi siłami, wspólną pasją. Razem działamy, fotografujemy, piszemy posty, urozmaicamy nowymi tematami. Staramy się, aby dobrze Wam się go czytało
i oglądało. Gdyby nie założenie bloga, nie byłoby tu teraz tego posta ! 🙂wakacje3
Udało nam się pojechać na nasze wymarzone wakacje. Śmiało możemy stwierdzić, że były najlepsze, jak do tej pory! Basen, morze, drinki, wszystko czego dusza zapragnie. Na pewno zapamiętamy te wakacje do końca życia 🙂

tak22
To w sumie jeden dzień z naszych wymarzonych wakacji, ale chcieliśmy poświęcić na to oddzielny podtytuł, bo jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w naszym życiu.
Stres i podekscytowanie związane z przygotowaniem się do tego dnia jest nie do opisania. Piękny zachód słońca i ukochana, która godzi się na spędzenie z tobą reszty życia to najwspanialsza chwila w moim życiu, i jestem pewien, naszym życiu.
Processed with VSCO with b5 preset

muzyka
Mimo, że nie udało mi się dostać na wymarzony kierunek nie poddaję się i walczę dalej. Mam swój cel w życiu, który wierzę, że uda mi się osiągnąć! Tworzę, piszę utwory, chodzę na korepetycje. Kształcę się, aby być lepszym w tej dziedzinie.

Processed with VSCO with a5 presetnowez
Chcemy tutaj wskazać konkretne osoby – Patrycja i Kuba z „Clichéd Minds”,
a teraz też „Mój pierwszy milion”. Poprosili nas o udział w poście na swoim blogu. Zgodziliśmy się i tak narodziła się nasza znajomość trwająca do dzisiaj. To z nimi będziemy witać 2017 !

Urządziliśmy po swojemu, tak ja chcieliśmy, od początku do końca swój pokój. Jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego i mamy nadzieję, że będzie nam dane kiedyś urządzić swoje własne mieszkanie od podstaw. To nasze największe marzenie !